Opstartsfest 2019

12. januar 2019 kl. 14:49

Opstartsfest i Vipperød Boldklub

2019

En ny spændende sæson står for døren. Derfor inviterer Vipperød Boldklub til opstartsfest for alle trænere, holdledere, veteraner, old boys, old girls, herresenior/U19, damesenior og hjælpere:

Lørdag den 9. februar 2019 kl. 18.00 i Vipperød hallen

Vi skyder festen i gang allerede om eftermiddagen, hvor vi planlægger en indendørs turnering i hallen fra kl. 15.00. Der vil være forfriskninger undervejs.

Så kom i fodboldtøj og hav festtøjet med til senere! Der vil være mulighed for omklædning i hallen.

Det er dog også muligt først at deltage om aftenen. Her vil der naturligvis være mulighed for at købe øl, vand, vin og drinks til fordelagtige priser. Og så vil der blive sørget for en masse god musik, så vi også kan få os en svingom.

Vi håber at se rigtig mange festglade mennesker.

Mange festlige hilsner

Vipperød Boldklub

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tilmelding skal ske senest fredag den 1. februar 2019, og det sker på følgende måde:

• Tilmelding til fodbold i hallen (GRATIS) – skriv til Henning Slott på facebook eller på mailadresse Henning@slott.dk – angiv navn og hold (f.eks. Jesper Wamsahl - Herresenior)
  • Tilmelding til aftenfest for trænere og holdledere med påhæng (GRATIS) – send mailadresse til steenelmer@post.tele.dk - angiv navn og hold (f.eks. Ronald Klinsmann - U19 drenge)
  • Tilmelding til aftenfest for spillere, hjælpere og øvrige med påhæng (150,-) – send på MobilePay 15495 (150 kr. pr. person) – angiv navn og hold (f.eks. Benny Bennysen - Veteran) i beskedfeltet.