Afslutningsfest 2019

05. oktober 2019 kl. 20:48

Afslutningsfest i Vipperød Boldklub

Året 2019

Vipperød Boldklub inviterer hermed alle trænere, holdledere, veteraner, old boys, old girls, herresenior, damesenior og hjælpere til afslutningsfest.

Lørdag den 2. november 2019 kl. 18.30 i Vipperød hallen

Vi skyder festen i gang allerede om eftermiddagen, hvor vi planlægger en indendørs turnering i hallen fra kl. 15.00. Der vil være forfriskninger undervejs.

Så kom i fodboldtøj og hav festtøjet med til senere! Der vil være mulighed for omklædning i hallen.

Det er dog også muligt først at deltage om aftenen. Her vil der naturligvis være mulighed for at købe øl, vand, vin og drinks til fordelagtige priser. Steengaard Events vil stå for musikken, så vi også kan få os en svingom.

Endelig skal vi – vanen tro – have kåret ”Årets VB’er”.

Så kom frisk.

Vi håber at se mange festglade mennesker.

Mange festlige hilsner

Vipperød Boldklub

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tilmelding skal ske senest fredag den 25. oktober 2019, og det sker på følgende måde:

• Tilmelding til five-a-side til Henning Slott på mail Henning@slott.dk (GRATIS) – angiv navn og hold (fx Jesper Wamsahl - Herresenior)

• Tilmelding til aftenfest for trænere og holdledere med påhæng på mail Tim.160386@gmail.com eller sms 60187388 (GRATIS) – angiv navn og hold (fx Ronald Klinsmann - U19 drenge)