Til nye forældre

Velkommen som forældre i Vipperød Boldklub

Vipperød Boldklub er en breddeklub med plads til alle spillere - piger som drenge.

Vi bestræber os på at tilbyde sunde og sociale børne- og ungdomsmiljøer i Vipperød Boldklub.

Klubben er baseret på frivillig arbejdskraft, dvs. at trænere, holdledere, bestyrelsesmedlemmer og andre er frivillige i klubben. Derfor skal vi passe godt på dem og hjælpe dem så vidt det er muligt!

Som forældre ligger vi stor vægt på, at du er aktivt interesseret i dit barns fritidsinteresse. Derfor ser vi gerne, at du er til stede og bakker op om dit barn og om klubben.

Træneren som du møder er med garanti forældre til et barn på fodboldholdet. Træneren har flere opgaver som han eller hun står for.

• Sørge for at få materiale fra boldskuret og ned på banen. Trøjer, bolde og kegler.
  • Sørge for at ajourføre spillerlisten. Den skal opdateres i foråret og efteråret, og skal indeholde alle spilleres navn, adresse, mail og fødselsdato.
  • Sørge for at melde holdet til kampe/stævner i weekenden.
  • Sørge for at arrangere dommere til kampene.
  • Planlægge forældremøde
  • Og meget mere.

ALT dette gør træneren for børnenes skyld. Derfor er det vigtigt, at du som forældre vil være med til at hjælpe træneren så meget som muligt.

Du kan læse mere om Vipperød Boldklub som i øvrigt blev grundlagt 26 marts 1943 på www.vipperod-bk.dk eller finder os på Facebook ”Vipperød Boldklub”

Velkommen i klubben!